All-Published

Saturday, May 5, 2012

8 komentar:

  1. Waktuku telah habis, semuanya telah berlalu
    Habis sudah semua yang ada selama ini
    Aku tidak tau harus berbuat apa lagi
    Cukup sudah usaha yang kulakukan
    Kegagalanku kali ini sungguh membuatku tak mampu untuk menghadapinya


    izmar system biiuzz

    ReplyDelete
  2. aq hanya bsa bersabar.....;[

    ReplyDelete
  3. tolong cih bwtin biground dri kta2 q ini,,,

    "terkadang q berfikir tentang arti hidup,,"
    tpi sbelumz q mmpu berfkir,,,jln q pun terputus oleh"
    wktu yng tak pernh berpihak untuk q,,
    jwa untuk q telah mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bisa.. tapi kata2nya sy edit y.. tapi maknanya tetap sama kok.. hehe

      Delete
  4. Sungguh sakit menjadi yg ketiga ,,,, dmn cinta sejatiku .

    ReplyDelete
  5. Boss, sy lg cari Silencer/peredam senpi & peluru tajam untuk CARL WALTHER CALIBER 7.65mm GERMANY. Klo ada tolong kabari via email/BBM aja boss...

    email : m.nurhadi@consultant.com
    PIN :797877FE

    ReplyDelete
  6. if u cant make them happy...please dont make them sad...

    ReplyDelete
  7. ingin aku mati...tapi bagaimana kerana aku tidak pernah hidup...sekiranya aku tahu dunia ini kejam...pasti akan aku hancurkan diri sewaktu dalam kandungan..

    ReplyDelete